Dag 21 en weer thuis….

6 oktober 2011 - Nunspeet, Nederland

Na op zich goede vlucht, maar helaas wel zonder al te veel slaap komen we gelukkig een half uurtje voor schema aan in Lissabon – dat schept dus hoop op het toch halen van onze transfer richting A’dam! Helemaal als blijkt dat ze nu wel een apart busje hebben geregeld voor de mensen die deze vlucht moeten halen. We worden naar een apart gedeelte van het vliegveld vervoerd waar we in alle rust door de douane kunnen. Wel moeten we even wachten op de paspoortcontrole, want vermoedelijk begint die beste man zijn dienst pas om 7.00 uur aangezien hij om één minuut over zeven aan komt lopen. Vanaf hier gaan we rechtstreeks naar ons vliegtuig waar we ook nog eens als eerste in kunnen stappen – wat een luxe!!

We vertrekken op tijd en landen met 2 minuten vetraging op Schiphol waar we heel luxe een privé taxi chauffeur hebben die ons op komt halen – thnx Peter!

Inmiddels begint het een traditie te worden om op de terugweg even langs de McD te gaan, bij strand Horst dit keer – lekker hoor!

Uiteindelijk zijn om ongeveer half 3 weer thuis van een fantastische vakantie!

1. Ria:
    28 oktober 2011
    Leuk om nog even de laatste week van jullie vakantie te lezen.
  2. vera:
    19 januari 2012
    Langs deze rare weg wil ik jullie feliciteren met jullie dochter.ik hoop gauw een foto van haar te zien.
    groeten
    Vera Bronsink