Dag 20 Optimaal genieten van de laatste dag

5 oktober 2011 - Rio de Janeiro, Brazilië

Vandaag helaas al weer de laatste dag – officieel hoort morgen natuurlijk nog bij de reis, maar morgen zitten we alleen maar in het vliegtuig….

De dag begint dus al vroeg omdat we nog even de laatste spulletjes moeten pakken, ontbijten en om 8.00 uur moeten vertrekken richting de Christo Redentor. Gelukkig is het mooi weer! Het lijkt helder en veel blauwe lucht. Om 9 uur stappen we in het trammetje naar boven (inmiddels hebben we ook zo’n beetje alle vervoersmiddelen wel weer gehad, maar geen fiets overigens…).

Boven aangekomen zijn we heel erg blij dat we vroeg ons bed uit zijn gegaan en niet gister al omhoog zijn gegaan, want het weer is fantastisch en het uitzicht adembenemend!! Het beeld is van zo dicht bij ook echt heel indrukwekkend. Absoluut de moeite waard, mooie afsluiter van een fantastische vakantie!

Maar dit is niet het enige, want als we teruggaan met de bus hebben we nog even tijd om even gedag te zeggen aan het strand van de Copacabana dat nu met al die zon nog mooier is! Jammer dat we al weer weg moeten.

In de bus terug naar het vliegveld kunnen we vast wennen aan de temperaturen in NL want de busschauffeur was zo vriendelijk om de airco op 11 graden te zetten!!!

We vliegen vandaag rond 5 uur 's middags terug richting Portugal waar we om ongeveer 7 uur de volgende ochtend aan zullen komen om dan om iets voor 8en door te vliegen naar Amsterdam. Helaas wordt ons al verteld dat deze vlucht 9 van de 10 keer gemist wordt (hmm nu mis ik alleen de 6 in dit rijtje van cijfers…). Maar ach, dat is voor later zorg. Voorlopig zijn we al heel blij dat we in ieder geval allemaal een eigen tv’tje hebben als we instappen, kunnen we in ieder geval fatsoenlijk films kijken. Welke film is dan wel even de vraag, want het boekje van september ligt er nog in :-S

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl