3. Bangkok

13 december 2010 - Bangkok, Thailand

Inmiddels alweer een dagje in Bangkok. Beetje de stad verkend. Ze hebben wel veel tempels en Boeddha's hier, alles met goud behangen. Beetje woonwagenkamp is er niks bij ;) Gisteravond naar San Khoa Road geweest, dit is eigenlijk de straat waar alle backpackers een beetje samen komen om bier en wijntjes te drinken. Erg gezellig!
Verder in kamikaze tempo in een tuktuk door Bangkok gescheurd om een Thais restaurant te zoeken, alsof dat lang zou moeten duren in Bangkok. Maar ja, je moet een excuus hebben om in zo'n ding te rijden!! Tot nu toe zijn de Thaise mensen erg vriendelijk en behulpzaam.
We gaan straks naar ayutthaya. Kijken of we hier een fietstochtje kunnen maken. We moeten natuurlijk wel aan onze conditie blijven werken :D

1. Ria:
    Hallo jongelui.

Dit is al een mooie impressie over jullie belevenissen. Inc. de foto's
    Liefs Ma Ria
  2. Ineke:
    Hoi hoi,
    Toch maar even bij "onze lieve snoeptante"jullie adres meegenomen om even een reactie te plaatsen.
    Jullie hebben één geluk want hier komt de sneeuw al weer naar beneden, en volgens mij hebben jullie daar prima weer. Kijk goed uit pas goed op elkaar en ik kom gauw weer even kijken om te zien waar jullie nu zitten.

Groetjes Ineke, Verian.
  3. opa en oma.:
    13 december 2010
    Hallo jongelui Wat zijn jullie een wereld reizegers geniet er maar fijn van en kom heel huids terug gr Opa en Oma
  4. vera:
    14 december 2010
    14 dec
    hoi Alice je hebt al mooie foto"s gemaakt ik kijk al uit naar meer.Probeer te eten wat de bevolking daar ook eet,is goed en vaak veel goedkoper als je maar goed uitkijkt.
    groetjes uit het koude Heerde
  5. Jory:
    14 december 2010
    Hoi Gerard en Alice
    Ziet er wel uit als een hele andere wereld!
    Ben benieuwd naar de rest van jullie avontuur.
    Wens jullie heeeeeel veel plezier, leuke indrukken en spannende avonturen toe.
    Geniet ervan!
    Groetjes Jory