1. thailand, cambodja en vietnam

29 november 2010

Hallo allemaal,

Over een kleine twee weken vertrekken wij (Gerard en Alice) naar Thailand om via Cambodja uiteindelijk te eindigen in Hanoi Vietnam.
Hoe wij precies reizen is nog niet helemaal duidelijk. We hebben al wel een aantal plaatsen opgeschreven die wij graag willen gaan bekijken en hoe wij hier gaan komen zal afhankelijk zijn van het beschikbare vervoer ter plekke :D
Dus bus, trein, auto, fiets, brommer, noem maar op.

Via deze site zullen wij proberen jullie op de hoogte te houden van waar wij op dat moment ongeveer verblijven en hoe het met ons gaat. Bekijk hier dus de laatste reisverhalen, foto's, en op de kaart waar wij ongeveer zijn. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer er een nieuw bericht is geplaatst, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken.

Ook kunnen jullie onderaan elk blog reacties en berichtjes voor ons achterlaten. Natuurlijk altijd leuk als je zo ver van huis bent!! :)

Liefs

1. Wilma:
    6 december 2010
    Tuurlijk ga ik jullie volgen!!!

Alvast heeeel veel plezier, geniet ervan!!

Groetjes uut Beusichem
  2. Alice:
    10 december 2010
    geniet ervan
  3. Mam en Sjaak:
    11 december 2010
    We hopen dat jullie een prettige vlucht hebben en wensen jullie een heel fijne en boeiende vakantie.
    Liefs.
  4. Carina & Karel:
    Azië !!!!!!
    Ons favoriete werelddeel, mooie lieve mensen, lekker eten, spectaculaire natuur en prachtige beesten.

En ze hebben d'r ook nog lekker bier !!

Veel plezier in Angkor en Halong Bay of waar jullie ook belanden, brommertaxi's, tuktuks, longboats en songthaws genoeg.
  5. Stephanie:
    He Gerard en Alice,
    Have fun in Azie en ik ben benieuwd naar de foto's;)

Liefs, Stephanie